Stránky na podporu porot Vítejte na mých stránkách Základní informace

Fotografie Tatry 613-4 Nejnovější fotografie Tatry 613-4 Vraťte židovský majetek Jedině poroty Střípky z Las Vegas i odjinud Případ Jiřího Kajínka ve světle porotního soudnictví Poroty nejsou typické jen pro „anglosaský“ systém Právo být souzen porotou Garance práva na porotu v USA, Listina práv v USA a některá další základní práva tam garantovaná Co je mým cílem? Organizace na podporu porot Zbavte se otrocké mentality. Sebedůvěra, sebejistota, disciplína Posilujte svoji víru. Hledejte inspiraci v Bibli Čtěte Bibli, ale kterou? Výběr poroty, voir dire Právo být souzen sobě rovnými Právo být souzen nestrannou porotou, sestávající z nezaujatých porotců Soudci by měli být voleni Obce by měly mít své soudy Jakou kvalifikaci by měli mít čeští soudcové a jakou kvalifikaci ve skutečnosti mají. Porovnání s USA Česká justice, poslední bašta komunistického režimu Česká justice, poslední bašta komunistů Převlečení komunisté, staré struktury, „Mgr.“-ové, rychlokvašky Zastupující místopředsedové Podmíněné propouštění z výkonu trestu odnětí svobody Nevolte do parlamentu sportovce a komedianty Přidělování případů u brněnského krajského soudu mimo pořadí Pryč s rudou justicí Doslov Knihy, které je možno objednat Velmi opatrně s podáním výpovědi u vazebního zasedání, případně s podáním vysvětlení na úřední záznam Odkazy na některé moje další internetové stránky.
Tatra
English – www.juries.cz – English
www.poroty.cz

Nejnovější fotografie Tatry 613-4

Brno

Uplynulo již téměř 10 let od umisťování posledních fotografií, na kterých se chlubím různými vylepšeními, z nichž hlavní bylo snad asi úplně nové čalounění v celém autě. Věřte mi, to čalounění je jako nové, jako bych autíčko dovezl z dílny autočalouníka včera. Nebo se mi to jenom zdá? Někteří herci vypadají pořád mladě, zdá se, že nestárnou. Když ale vidíte nějaký film z doby, kdy byli opravdu třeba o 30 let mladší, tak vidíte, že tehdy přece jenom vypadali "ještě" mlaději. Ale ne, čalounění vypadá opravdu pěkně. V záři tomu ale opravdu již bude 10 let. Jak ten čas letí... Jinak Tatra se stále vylepšuje. Funguje v ní topení, alespoň jedno, to přední. To druhé se nachází v dílně a někdo opravdu fundovaný ho bude dávat do pořádku. Není to ale nic tak zásadního. Jedno topení úplně stačí, navíc nyní je květen (roku 2015) a spíše se blíží léto než zima. Je ale prostě potřeba mít vše v pořádku. Na fotografii vidíte, jak Tatřička vypadá právě nyní, je to její poslední stav. Je květen 2015 a snímek byl pořízen snad před týdnem. Na fotografii také vidíte mě, bláznivého fanouška Tatry Kopřivnice. Mrzí mě, že nová garnitura, co nastoupila po roce 1989, dávala Tatry hlavně do šrotu a kupovala "Audiny" a "Mercky" a také "Bavoráky", aby měli práci v Německu a naši dělníci aby mohli být propuštění s doporučením, aby podnikali. Každopádně ale na fotografii vidíte, že renovace vozu přece jenom šla dopředu. Lišty na oknech sice nejsou vidět moc dobře, ale i z toho, jak vidět jsou, je vidět, že jsou krásně lesklé, téměř nové. Je vidět, že kapota přesně sedí, doléhá, předtím jsem měl strach, že za jízdy uletí. S kapotou si vyhrál opravdu vynikající autoklempíř, který ještě ví, jak se pracuje s cínem, pracoval kdysi v ČSAO v Brně na Čechyňské na generálních opravách Tater 603 a 613. Samozřejmě, vše ještě zdaleka není jak má být, ale pracuji na tom. Renovace ještě vyžaduje práci zespodu vozidla, kde je pokročilá koroze, což nechám provést tuto nebo příští zimu. Nijak to nespěchá. Co se týče karoserie, ta byla celá postupně renovovaná. Rozhodně se netajím tím, že autíčko nemá správné původní poklice, ale to se také zařídí, časem je prostě koupím. Zatím jsem měl několik nabídek, ale za naprosto přemrštěné ceny. Samozřejmě, jestli máte navíc poklice pro čtverkovou řadu Tatry 613, tak se můžeme domluvit, že je koupím. Jak bude renovace pokračovat, tak se na těchto stránkách objeví další fotografie. Jenom takový detail, jak vidíte, autíčko je docela čisté a dokonce navoskované a naleštěné. Musí se však neustále čistit, konzervovat, leštit. Pokud by se tak nečinilo, tak lak zajde, chromované části ztmavnou, zkrátka, nebylo by to ono. Používám jenom opravdu kvalitní autokosmetiku, vždy speciální, na tu onu část. Rady od nikoho nepřijímám, jenom od lidí, co jsou sami také veteránisté a jejich vlastní auta, tím skutky, za ně hovoří. Onehdá mi radil jeden muž, že si mám pořídit originální poklice, mám nechat udělat generálku motoru. Všem těmto lidem říkám, až dokážete, co já, tak se přihlaste a můžeme si o tom popovídat. Když se podíváte na fotografie Tatry 613-4 na obrázku, tak vidíte opravdu vlastně jenom onu příslovečnou špičku ledovce. Kde je parkovné, platby za technické kontroly, opravy vozu za účelem projití technickou kontrolou, benzín. Co se týče benzínu, tak jenom naplnit nádrž stojí pár korunek. Pak se trošičku projedete a ručička palivoměru jde dolů. Není ale nad to, slyšet zvuk motoru s dvojitým OHC, 168 koní, 3 a půl litru obsah. Zvuk motoru Tatry 613-4 je pro mě rajskou hudbou.

Mám pro vás výzvu. Také si pořiďte veterána. Nemusí to být zrovna Tatra, ale prostě cokoliv, co se vám líbí. Uděláte něco pro sebe, ale i pro budoucí pokolení. Současná vládnoucí garnitura pro tyto luxusní vládní vozy neudělala nic, ti je dovedli jenom ničit, vyřadit z provozu, prodat do šrotu. Já si mohu říci, že jsem zachránil jeden nádherný exemplář limuzíny. Pro to, aby bylo něco vykonáno, ať již je to cokoliv, je potřeba nadšení a nadšenců. Cožpak nejste čeští vlastenci? Budeme líbat cizí ruce? Budeme líbat ruce nějakého Velkého Bratra, ať je to ten nebo ten? Když jsem žil v USA, tak mohu dosvědčit, že většina tamějších obyvatel si nás plete s Marokem, Ruskem, Čínou, Jugoslávií. Přesto, že dnes se pořád dokola oslavuje osvobození Plzně hrdinným generálem Pattonem, stále jsem se nějak moc nenaučil jíst hamburgery, když jím řízek nebo biftek, tak nedržím vidličku v pravé ruce, ale používám příbor. Do provozoven velkých řetězců rychlého občerstvení nevstoupím a cizí lidi na potkání křestním jménem neoslovuji, ani jim netykám. Buďme sami sebou, buďme hrdí na české výrobky, česká auta. Navštivte muzeum v Kopřivnici, kde uvidíte spoustu vozidel značky Tatra, legendární "šestsettrojky", Tatraplány a... Však, jak doufám, uvidíte sami.

JUDr. Oldřich Ševčík

V Brně dne 18. června 2015

sevcik@shibboleth.cz
judr@oldrichsevcik.cz